L'Inici i una pincellada d'història

— EL CLUB —

La Junta directiva del FBHI es complau en donar-vos la benvinguda a la web del club.

El Futbol Base l'Hospitalet de l'Infant és un projecte que es va iniciar l'any 2014 amb molta il·lusió i força amb l'empenta d'un bon grapat d'amants del futbol.

Arranquem la temporada 2014/2015 passant de 90 jugadors a 180 i amb un total de 12 equips en competició.

Aquesta primera temporada acabem guanyant 2 campionats i assolint l'ascens a primera divisió en 4 categories: Juvenil, Cadet, Infantil i Aleví.

La temporada 2015/2016 arranca amb força, aconseguim muntar equip femení i continuem augmentant el número de jugadors i jugadores...ja som 230 i un total de 15 equips!!

Temporada 18/19 Campions Infantils i acosseguim per primera vegada pujar un equip a Preferent, l'Aleví A.

La 19/20 es planteja plena de reptes, esa nostra 6ª temporada amb un total de 17 equips inscrits i més de 260 jugadors a les nostres files.

Continuem consolidant categories...però el més important, sense perdre en cap moment el nostre objectiu: oferir la possibilitat als joves de practicar esport i transmetre el que entenem com "els valors del futbol": companyerisme, disciplina, esforç i capacitat de superació

Us convidem a conèixer millor el club a la nostra web i no dubteu en contactar-nos per poder-vos solucionar qualsevol dubte o atendre els vostres comentaris.

Ens podeu trobar al Passeig de l'Arenal, s/n, L'Hospitalet de l'Infant.

Ningún jugador es tan bueno como todos juntos. Alfredo Di Stéfano 1926-2014